1
Юрій Буряк
Літо. Дніпропетровськ. У розпал кампанії
я в компанії В. С., тоді ще нормального,
і Nemjat’а, пух тополиний, вата,
як зауважив Б. Пастернак –
розпуста, розлита в повітрі,
як пародія на Плато-
на, тінь пінкертона з-за рогу
будинку Інзова і шоколадного бару,
В. С. часником загризає наслідки перегару,
а Nemjat виймає карикатуру, в якій почвару
з мацапурою майбутнього лідера,
ланцюгом прив’язаного до штанги
воріт футбольного поля з назвою Україна,
намалював, де футбольний м’яч, як бомба із гнотом,
іграшка для дорослих, забавка ідіотам.
Гельман… Павловський…
не злазять з газетних шпальт
і в альтиста Данилова викрадають альт.
З Оперного ж на літню веранду скальд
подає сигнали. Пора, настає пора,
коли чи то з моди виходить,
чи ознака часу оприявнюється
розбродом і розбратом, і оркестрова гра
залишається в пам’яті як сукулент у тундрі,
як парк ім. Войцеховського 1955-го, де панянки в пудрі,
нпр., чи басейн з русалкою 1969-го, на яку за наказом
секретаря обкому натягли труси, як і личить дамі
з батьківщини генсеків, конструкторів і вождів –
спомин, який, коли гасять світло,
тоне, самотній, як звук в оркестровій ямі.