32
Юрій Буряк
Якщо
лицем стояти
до проспекту, то
праворуч конструкти-
вістський витвір буде поруч,
де від М. К. на сходинах палацу
я в щелепу отримав і передав удар
по естафеті; було це в часі іншому й, зда-
ється, не на цій планеті; ніколи б я удару не
пробачив, коли б не божеволився в балеті, чи, пак,
у бальних танцях; і треба з клінчу вийти було там,
де той палац пілони розгортав, ребристі, як долоня у М. К. [*],
або розтиснутого п’ястука на формі персів чи каріатиди,
чи ренуарівської дівчини, тендітних форм
антиподи бунт на кораблі і в мізках
мого друга, десь на дні, зчиняли;
Марке марини – кращі, ніж
Дега блакитні балерини.
О примо бальних тан-
ців! Нічні вокзали
не такі, як вранці;
крізь вікна за-
пітнілі у пала-
ці не видно
сухоребрі
їхні спи-
ни.
* Удар М. К. — як вибивання пробки: не румба,
а стрибання дибки й гопки;
"Який у біса ти балетоман,
знайшовся Петіпа мені, баран!"